Borgerservicemedarbejder til Vesthimmerlands kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Fremtidens Borgerservicemedarbejder er både serviceformidler, digital ambassadør og problemknuser

Vi søger en medarbejder til en fuldtidsstilling, men ansættelse hurtigst muligt.

Har du mod på nye udfordringer, og kan du møde borgerne i ”øjenhøjde” og kommunikere med alle uanset hvem borgeren er og uanset hvor borgeren er i livet – så er du måske vores nye medarbejder.

Borgerservice er en effektiv og velfungerende afdeling, hvor vi løser mange forskellige opgaver. Vores dagligdag veksler mellem borgerekspeditionen og sagsbehandlingsopgaver. Ca. 65% af alle sagsområder, som henhører under Borgerservice, kræver personlig henvendelse, det vedrører f.eks. fornyelse af pas og kørekort. De resterende ca 35% af henvendelserne handler blandt andet om hjælp og vejledning til selvbetjeningsløsninger, ansøgninger fra pensionister om tillæg, ansøgning om økonomisk friplads mv.

Borgerservice hører under Børne- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, og er del af Uddannelses- og Arbejdsmarkedsafdelingen.

Dine arbejdsopgaver, vil hovedsagelig bestå af front opgaver, samt myndighedsopgaver, som vurderes forenelig med øvrigt opgaver.

Dine opgaver:

  • Den Centrale Telefonomstilling.
  • Den Digitale Hotline (vagter efter vagtplan)
  • Borgerekspeditionen i Borgerservice Aars (vagter efter vagtplan)
  • Borgerekspeditionen i Borgerservice Løgstør (vagter ca. 1 dag pr. måned)
  • Udbetaling af kørselsgodtgørelse til borgere, som har været ved speciallæge
  • Fordeling af fakturaer i kommunens regnskabssystem, samt postfordeling.

Der planlægges pt. yderligere sagsbehandlingsopgaver til stillingen.

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag med ansvar og indflydelse og hvor dagene aldrig er ens
  • En afdeling, hvor et tværfagligt forpligtende samarbejde, videndeling og plads til forskellighed er i højsæde.
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor vi værdsætter resultater og høj faglighed, og sætter pris på humor og en uformel omgangstone.
  • Flekstid og løn efter gældende overenskomster/principperne i Ny Løn

Vi forventer, at du:

  • Er kontoruddannet med speciale i offentlig administration, og gerne med erfaring fra kommunal ansættelse.
  • Har et indgående kendskab til digitale selvbetjeningsløsninger.
  • Kan sælge, motivere og formidle fordelene ved digitale selvbetjeningsløsninger.
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner både internt og eksternt og kan tackle enhver borger professionelt og respektfuldt.
  • Er god til at sætte dig ind i nye opgaver og holde mange bolde i luften samtidig.
  • Kan håndtere en til tider hektisk hverdag, hvor tingene går stærkt
  • Er forandringsparat, og kan håndtere ændringer i procedurer og arbejdsgange, som forandringer medfører.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne i NY LØN efter forhandling med den faglige organisation.

Stillingen kan kun søges online via Vesthimmerlands Kommunes hjemmeside.

Har du spørgsmål om stillingen, så er du velkommen til at kontakte koordinator Mette Q Ellebæk (9966 8050) eller afdelingsleder Lilli Vestergaard (5325 1304).

Ansættelsessamtaler afholdes formentlig i uge 8.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vesthimmerlands Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Administration, Vestre Boulevard, 9600 Aars

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975727

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet