BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrativ medarbejder til Boligkontoret
Vi søger en ny kollega, der har erfaring med boligadministration og bogføring. Den ledige stilling er på vores Boligkontor, som administrerer kommunens plejeboliger. Vi bistår beboere og pårørende i forbindelse med udlejning og opsigelse af lejemål. Derudover udarbejder vi forbrugsregnskaber, betaler fakturaer og foretager interne bogføringer. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med kundeservice og bogholderi samt kendskab til lejeret.
Da arbejdet på Boligkontoret foregår i tæt samarbejde med Opkrævningsafdelingen, er det også en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring indenfor dette område.
Arbejdsopgaver- Udfærdigelse af lejekontrakter
- Påligning af indskud og husleje
- Registrere flytning – kontakt til pårørende og serviceledere
- Udarbejde flytteopgørelser
- Bistå beboere og pårørende i forbindelse med udlejning og opsigelse af lejemål
- Udarbejde forbrugsregnskaber
- Bilagshåndtering (bogføring)
- Afstemningsopgaver
- Du er kontoruddannet
- Du har erfaring med boligadministration
- Du har interesse for og evt. erfaring med økonomi i en kommune
- Du har evt. kendskab til økonomisystemet Prisme
- Du er god til borgerkontakt og sagsbehandling
- Du har gode kommunikationsevner, såvel skriftligt som mundtligt
- Du kan strukturere dine opgaver, tage ansvar og arbejde selvstændigt
- Du er venlig, men kan også være bestemt, når det er nødvendigt
- Du har et godt humør og lyst til at gøre en forskel
Boligkontoret består af 3 medarbejdere, og er en del af stabsfunktionen Økonomi, Løn og Personale, som samlet set består af 37 medarbejdere. Boligkontoret har et tæt samarbejde med kommunens Ejendomscenter og Sundhedsforvaltning. Vi administrerer cirka 500 lejemål, herunder plejeboliger, ældreboliger, udlejningsboliger og erhvervslejemål.
Vi tilbyder- Et spændende job med afvekslende opgaver
- En hverdag, hvor ansvarlighed og selvstændighed i opgaveløsningen vægtes højt
- En uformel omgangstone og ”højt til loftet”
- Et tæt samarbejde med kommunens andre afdelinger og eksterne samarbejdspartnere
- Mulighed for efteruddannelse
Løn i henhold til gældende overenskomst på området. Stillingen er normeret til 37 timer om ugen.
Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 12. oktober 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vesthimmerlands Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Boligkontor, Indkøb og Opkrævning, Vestre Boulevard 7, 9600 Aars
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://vesthimmerland.dk/ledige-stillinger?hr=show-job/26845&linkref=4004&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5904600