Boligkontor, Indkøb og Opkrævning: Administrativ medarbejder til Boligkontoret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder til Boligkontoret

Vi søger en ny kollega, der har erfaring med boligadministration og bogføring. Den ledige stilling er på vores Boligkontor, som administrerer kommunens plejeboliger. Vi bistår beboere og pårørende i forbindelse med udlejning og opsigelse af lejemål. Derudover udarbejder vi forbrugsregnskaber, betaler fakturaer og foretager interne bogføringer. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med kundeservice og bogholderi samt kendskab til lejeret.

Da arbejdet på Boligkontoret foregår i tæt samarbejde med Opkrævningsafdelingen, er det også en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring indenfor dette område.

Arbejdsopgaver
  • Udfærdigelse af lejekontrakter
  • Påligning af indskud og husleje
  • Registrere flytning – kontakt til pårørende og serviceledere
  • Udarbejde flytteopgørelser
  • Bistå beboere og pårørende i forbindelse med udlejning og opsigelse af lejemål
  • Udarbejde forbrugsregnskaber
  • Bilagshåndtering (bogføring)
  • Afstemningsopgaver
Din profil
  • Du er kontoruddannet
  • Du har erfaring med boligadministration
  • Du har interesse for og evt. erfaring med økonomi i en kommune
  • Du har evt. kendskab til økonomisystemet Prisme
  • Du er god til borgerkontakt og sagsbehandling
  • Du har gode kommunikationsevner, såvel skriftligt som mundtligt
  • Du kan strukturere dine opgaver, tage ansvar og arbejde selvstændigt
  • Du er venlig, men kan også være bestemt, når det er nødvendigt
  • Du har et godt humør og lyst til at gøre en forskel
Afdelingen

Boligkontoret består af 3 medarbejdere, og er en del af stabsfunktionen Økonomi, Løn og Personale, som samlet set består af 37 medarbejdere. Boligkontoret har et tæt samarbejde med kommunens Ejendomscenter og Sundhedsforvaltning. Vi administrerer cirka 500 lejemål, herunder plejeboliger, ældreboliger, udlejningsboliger og erhvervslejemål.

Vi tilbyder
  • Et spændende job med afvekslende opgaver
  • En hverdag, hvor ansvarlighed og selvstændighed i opgaveløsningen vægtes højt
  • En uformel omgangstone og ”højt til loftet”
  • Et tæt samarbejde med kommunens andre afdelinger og eksterne samarbejdspartnere
  • Mulighed for efteruddannelse
Løn- og ansættelsesvilkår

Løn i henhold til gældende overenskomst på området. Stillingen er normeret til 37 timer om ugen.

Yderligere oplysninger

Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 12. oktober 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vesthimmerlands Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Boligkontor, Indkøb og Opkrævning, Vestre Boulevard 7, 9600 Aars

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://vesthimmerland.dk/ledige-stillinger?hr=show-job/26845&linkref=4004&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5904600

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet