BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en administrativ blæksprutte med et godt humør og et struktureret sind? Så er det måske dig, vi søger!
Vi leder efter en ny kollega, der brænder for at håndtere forskellige administrative opgaver i tæt samarbejde med ledelsen. Stillingen er på 20 timer om ugen, og du vil få din faste arbejdsplads i Aars.
Hvad kan du forvente hos os som administrativ kollega?- En spændende og varieret hverdag: Hos os er ingen dage ens. Du vil blive en del af et team, hvor der er mange bolde i luften, og hvor din indsats virkelig gør en forskel for både ledelse og kollegaer i plejen.
- Et godt arbejdsmiljø: Vi værdsætter det sociale samvær højt og prioriterer at have tid til at tale sammen, ligesom vi også afholder personalearrangementer i løbet af året.
- Gode udviklingsmuligheder: Vi tilbyder god introduktion til arbejdet og sikrer at du får sparring via netværk af bl.a. kollegaer i lignende stillinger i organisationen.
- Fleksibilitet: Fleksible arbejdstider, som aftales i samarbejde med ledelsen.
Vi søger en administrativ medarbejder, der trives i en travl hverdag med mange opgaver. Vi forventer desuden at du er:
- Systematisk og omhyggelig
- Selvstændig og struktureret med evnen til at bevare overblikket i pressede situationer
- I besiddelse af humor og kan bidrage til et godt arbejdsmiljø
- Loyal og engageret
Din uddannelsesbaggrund er ikke altafgørende, hvorimod dit engagement, dine kvalifikationer og din motivation for det administrative fag vægter højere.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:- Personaleadministration
- Fakturabehandling
- Indkøb og bestilling af varer
- Arkivering, referatskrivning og udtræk af diverse rapporter
- Diverse ad-hoc opgaver.
- Silkeborg Data til løn- og personaleadministration (SD personaleweb)
- Prisme til fakturabehandling
- Officepakken (Word, Excel, Publisher)
- SB-SYS
Har du kendskab til en eller flere af systemerne, vil det være en fordel, men ikke et krav.
Vi sikrer, at du får den viden du skal have gennem oplæring, uddannelse og kurser.
…en spændende arbejdsplads med mange udfordringer, hvor du vil opleve variation og engagement i hverdagen. Du vil få gode samarbejdspartnere, som alle bidrager til et positivt og støttende arbejdsmiljø. For at du føler dig godt klædt på til dine opgaver, sikrer vi en grundig introduktion til arbejdet. Gennem vores netværk får du rig mulighed for sparring og vidensdeling, som sikrer personlig og faglig udvikling for dig. Hos os har du desuden rig mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen og være med til at forme din arbejdsdag.
Kan du genkende dig selv i stillingsopslaget, så tøv ikke med at sende din ansøgning, CV samt øvrige relevant dokumentation til os ved at søge stillingen gennem vores rekrutteringssystem.
Løn- og ansættelsesvilkårLøn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Evt. spørgsmål til stillingen kontakt leder af Hjemme og Sygeplejen Aars Marianne Werner Kudahl, 99669305/ mwku@vesthimmerland.dk. Er jeg ikke lige til at få fat på så send en mail, så ringer jeg dig op.
Alternativt kan Assisterende leder Tine Skriver Bak Sørensen kontaktes på 99669372/ tibs@vesthimmerland.dk
Ansøgningsfrist 1. juli 2024 kl. 8.00
Der afholdes ansættelsessamtaler 8. juli 2024 og stillingen ønskes besat pr. 1. september 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vesthimmerlands Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(20-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Hjemme- og sygepleje Aars, Solkrogen, 9600 Aars
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069340