Den sidste uge inden skolernes sommerferie bød på traditionel sommerafslutning hos Aars Idræts Klub, hvilket i år blev afholdt i flot vejr. Spillere, trænere og forældre samledes til fællesspisning rundt om på anlægget, hvor borde, bænke og græsarealer blev udnyttet til det fulde.
Klubben fremhæver værdien af arrangementer som disse, der skaber stærke minder og styrker fællesskabet mere end selve kampene. De tilføjer, at nogle børn ser de i næste uge til fodboldskole, mens andre deltager i Vildbjerg Cup i uge 31. Aars Idræts Klub ønsker alle en god sommer.
Kilde: Aars Idræts Klub