Career: Danpo i Aars søger en planlægnings- og driftskoordinator til fast nathold

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Danpo i Aars søger til nyoprettet stilling en planlægnings- og driftskoordinator til deres nathold. Deres nuværende planlægningsafdeling består af 5 ressourcestærke planlæggere på daghold, og de ønsker at styrke teamet med en kollega på natholdet.

Om stillingen
Du bliver den person, der får ansvaret for at prioritere råvarer til de kølende og frosne ordrer, og referere direkte til planlægningschefen.
Vi håndterer dagligt omkring 250 tons kød i samarbejde med produktion, salg, indkøb og kvalitet, hvor høj fødevare- og leveringssikkerhed er nøgleordene.

Du bliver ansvarlig for planlægningen af de ordrer, der kommer ind. Derfor er det vigtigt, at du kan bevare overblikket, og ikke er bange for at skulle eksekvere på en anden prioritet end først beregnet, hvis dette bliver nødvendigt. Du bliver en del af vores i forvejen stærke natholdsteam, som består af 3 erfarne og engagerede driftsassistenter, som alle vil bistå dig i grundig oplæring omkring vores processer. Alle arbejder på gulvet – og er 100 % hands on med opgaverne, så man er tæt på driften og kolleger. Vores nathold består ydermere af ca. 200 dedikerede og dygtige produktionsmedarbejdere.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Prioritere daglig nedtagning af råvarer i rette rækkefølge til vores fersk og frost ordrer
  • Planlægning af udskæring i fabrikkens programmer for optimal udnyttelse af kyllingen
  • Opfølgning på udbytter og spild i produktionen
  • Den daglige kontaktperson ved ad-hoc planlægningsspørgsmål fra produktionen på nathold
Dine kvalifikationer
Som planlægnings- og driftskoordinator er du selvdrevet og vant til at holde et godt overblik. Du trives med mange bolde i luften og sikrer at intet går tabt mellem to stole. Du arbejder selvstændigt og ser udfordringer/muligheder før andre og formår at eksekvere dem. Desuden er du motiveret af at være en del af en stor produktion, hvor tingene går stærkt og der er stort fokus på kvalitet, struktur og overblik. Som person besidder du gerne en stor nysgerrighed for altid at lære mere, da du bliver en del af en organisation, hvor vi har fokus på vidensdeling internt og på tværs af afdelingerne.

Din baggrund kunne f.eks. være fra lignede stilling i en fødevareproduktion, slagteri eller andet hvor du har været vant til at arbejde med procesanlæg. Der kan altså være flere indgangsvinkler til stillingen og din faglige baggrund er mindre vigtig, det vigtigste er, at du har kendskab til eller erfaring med at være i produktion, og brænder for at være hands on på opgaverne. Desuden er det essentielt, at du har et personligt drive til at lykkedes og at det falder dig naturligt at holde overblik. Du har gode IT-kundskaber, da planlægningen primært vil foregå i Excel. Og sidst men ikke mindst – at du trives og kan holde hovedet koldt på et fast nathold.

Danpo tilbyder
Et spændende og selvstændigt job med stort ansvar og mangeartede opgaver. Hos Danpo er der et godt arbejdsmiljø med stor fokus på trivsel og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Hos Danpo vægtes det højt at vores medarbejdere har de muligheder for faglig udvikling som de ønsker, og derfor vil kurser og relevante uddannelser altid blive prioriteret.
Der tilbydes en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer + pension og frit valg. Virksomheden har kantineordning, frugtordning og ikke mindst padelbaner, som er til fri afbenyttelse. Her kan du slå et slag med en god kollega eller invitere et hold venner forbi til en duel.
Som en del af en stor koncern er Danpo en international arbejdsplads, hvor der er fokus på dyrevelfærd, sundhed og gode produkter. Hvis du vil have et indblik i vores kultur og vores dyrevelfærd, kan du her læse om vores familiegårde og se vores Danpo film ”Vi er Danpo”.

Ansøgning og kontakt
Career varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag her. Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Hviid Ekstrøm på tlf. +45 30 85 12 94.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vesthimmerlands Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=154061&DepartmentId=18971&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5904745

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet