Aars Golfklub præsenterer mixed resultater fra danmarksturneringen

dato

Aars Golfklubs hold har netop afsluttet anden spilleweekend i Danmarksturneringen med både op- og nedture. Alle tre hold spillede udekampe både lørdag og søndag.

  1. divisionsholdet leverede stærke præstationer med sejre på 9-3 mod både Holstebro og Skive, hvilket placerer dem godt i puljen. Dog har Skive bedre indbyrdes resultater.

Et af kvalifikationsholdene dominerede med en 12-0 sejr mod Sebber og en 7-5 sejr i Løgstør, hvilket giver dem maksimum point og førerposition i puljen.

Det andet kvalifikationshold mødte udfordringer med to nederlag på 10-2 mod Tange og Skive og ligger nu som nummer tre i sin pulje.

Kilde: Aars Golfklub
Mest læste artikler